Merrriiii -Cennetkusuannesi- çok geçmiş olsun benimde geçmişte bir kimyasal bir dış gebeliğim var maalesef stres yaşadınız mı stres çok etkiliyor
-Cennetkusuannesi- Merrriiii yok hiç stres yapmadım aslında doktor embriyo kalitesi iyiydi ama genetik olarak sağlıklı değildi belki de dedi
erdogan41 -Cennetkusuannesi- Hım anldm cnmm lekelenme ilk kez geldi de bn tuttuğunu düşündüm ama tutmadı ozamn çıkmaz mıydı şuana kadar
-Cennetkusuannesi- erdogan41 bende de oldu 7. Günde lekelenme ilaçlardan dolayı da olabiliyormuş inşallah vardır ama genelde 8. Günde çıkıyor geç yerleşme olduysa belki çıkmamıştır
erdogan41 -Cennetkusuannesi- inş inş ama bilmiyorum 🤷🏻♀️ umudum kalmadı gibi de bekliyorum cuma günü test günü ama ben daha öncede kullandım ilaçları hiç yapmadı lekelenme 3. Sefer denememde oyüzden dedim ilk kez bunda geldi bi belirti diye düşündüm ama
Merrriiii -Cennetkusuannesi- evet zaten kaliteli dedikleri şey tamamen istatiksel veri benim 2 kez çok iyi dedikleri embriyolarım tutunmadı hiç belli olmuyor
erdogan41 -Cennetkusuannesi- teşekkür ediyorum canım gzl dileklerin için inş seninde her şey gönlünce olsun