-Cennetkusuannesi-
Merhaba, aynı belirtiler ben de de var. Hem 4. gün lekelenme yaşadım hem de 7. Gün. Regl olacak gibi ağrı, kasıklarım da ve belimde batmalar oluyor hafif arada. Bugün 9. Günüm yarın kan vereceğim. İdrar testi yapsam çıkar mı korkuyorum:( iki embriyo konuldu ve 5. Gün embriyosu