berfin2172 bende geçen ay kaza yaptım benzer şekilde çok geçmiş olsun bacım inşallah büyük bir sıkıntı yoktur. Vücudunun herhangi bir yerine darbe almadıysan, kanaman yoğun sancın yoksa bebeğin hareketlerinde azalma yoksa su vs gelmiyorsa baş ağrın yoğun strestendir. Dinlen sakin kalmaya çalış eğer böyle saydığım sıkıntılar olursa hiç bekleme doktora git