kızlar 1 saat önce trafik kazası yaşadım. Kırmızı ışıkta durmuştuk arabayı ben kullanmıyordum. Bir anda bir araba gelip bizi arkadan çarptı. Hala baş ağrılarım var ama karnımımdan darbe almadım 18 haftalık hamileyim sizce her şey yolunda mıdır? Yurt dışında yaşadığım için acile gidemiyorum maksimum 12 saat bekletiyorlar. Lütfen deneyimlerinizi ve bilgilerinizi paylaşabilir misiniz çok teşekkür ederim dualarınızı eksik etmeyin çok korkuyorum. önceden düşüklerim oldu kafayı sıyırmış gibi hissediyorum