atesvesu mihriban61 kilo ile alakası yok ilk gebeligimi 21 de ikinci gebeligimde 16. Haftada hissettim üçüncüye hamileyim 12.haftadan itibaren hissediyorum üstelik kilomda var bebeğin eşi önde olursa geç hissediliyor bebek önde eşi arkada olursa hareketlerini daha iyi hissediyoruz
auroraa92 Ben 19+4 üm ama bende hissetmiyorum sanırm bişyler oluyor ama bu hareket mi bilmiyorum ikiz gebesiyim
senaryo mihriban61 20 haftanın sonlarındayım ikinci gebeliğim kilolu da değilim aman aman ama daha dün azıcık hissettim yani herkesin farklı oluyo normal bence
1_2_3_4 mihriban61 değişiyor o bende üçüncü ye hamileyim sanki yedi aylık gibi göbişm var hissederiz inşallah
sarilale123 mihriban61 bende kiloluyım ilkinde geç hissettim 20 lerde bunda erken, hatta devlete gittiğimde 15. haftalardaydım doktora sordum plesanta arkada hissettim diyorsan doğrudur , bu ikinci gebeliğin dedi.
melikemom5weeks mihriban61 bende 21 +3 günlük hamileyim bende daha hissetmedim bazen böyle nabız atar gibi oluyor bazen gaz sıkışması gibi oluyor acaba bebeğimin hareketleri mi
fsenaa handandemir ayyy o kadar duygulanarak okudum ki Allah sizden razı olsun ne kadar rahatlatıcı yazmışsınız tane tane çok tesekkür ederimm Rabbim hayırla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin sizin de korkularınızı dindirsin inşallahh tekrardan cok tesekkür ederimmm🥹🥹🥹❤️❤️❤️
aslig mihriban61 ben de geç hissedenlerim doktor da şaşırmıştı ultrasonda çocuk hareket ettiği halde ben hissetmiyordum 23 24. Haftada anca hissettim plesantam ön duvardaymış o da etkiliyormuş sanırım.