fsenaa Bazen birkaç gün hissetmeyebilirsin sakın korkma evham yapma. Bebek ayakları karnına dönükken hissedersin ama o da sıkılıyor içerde dönüyor annesi bazen tekmelerini varlığını hissetmemen ayaklar artık sırtına dönük olduğu içindir. Ben de inanın 2-3 gün hissetmedim evde temizlik yapmıştım yormuşum kendimi. Dün ağlaya ağlaya doktoruma gittim o da doğumdaymış göremedim. Hadi sağlık ocağına gideyim dedim orda kalbini dinleyebiliyorsun kalbini dinlettiler ağlamaya başladım çok şükür diye. Normalmiş. Arkasını dönmüş olabilirmiş biz de yaşayarak tecrübe ediyoruz. Bir de bebekler büyükçe gece gündüz algısı olmadığı için uyku düzenleri farklı belki sen uyanıkken o uyuyor , sen uyuyorken o uyanık oluyordur denk gelmiyor olabilirsin. Kendini hiç üzme. Bebek artık büyüyor rahmin büyüyor ağrıların olcak. Benimde karnım kasıklarım ağrımıştı sonra geçiyor alan açılırken içerde çekilme olur korkma. Benim şu an 25. Hafta sağ kasık kısmımda ağrı oluyor ara ara ama normalmiş içerde organlar yer değiştiriyor bebek sığmaya çalışıyor evham yapma üzme kendini. Şiddetli bel ağrın olcak korkma. Kasık ağrından korkma.
Korkman gereken 3 şey var
Kanama gelirse
Suyun gelirse
Tansiyonun 14/9 u geçerse kork
Bu ağrılar normal
Hissetmemek bazen normal
Sen üzüldüysen yorulduysan sinirlendiysen o da hissedip duruyor
Yer değiştirir durur
Ayakları plasentana ya da sırtına döner vursa da hissetmezsin ama onlar minik güç bombaları içerde öyle korunuyorlar ki hiç korkmayın. Benim bu zamana kadar dün dahil korkarak geçmişti
BİR portakal suyuna canlandı 😂 portakal suyu için tam mevsimleri sıkın sıkın için nasıl seviyorlar göreceksiniz hareketleri