Zıbın olarak uzun kol 3 4 tane alın ilk haftalar bebekler üşür 🥰 dahada yarım kol yada askılı alabilirsiniz önümüz yaz çünkü birde zıbınların hepsini 03 ay almayın 3 4 tane 03 ay alın gerisini 3 6 ay alın kıyafetler pamuklu olduğundan çekiyor da 🥰 yazın zaten uzun kol zıbın giyemez kısa kolla rahat eder