Elisa0110 Aleynaaaag Bi kaç parça bişey aldım çok bişey alamadım ya bilmiyorum da ne alıcam bide beden konusunda endişeliyim büyük veya küçük mü alırım diye doğunca ona göre almak istiyorum
Aleynaaaag Elisa0110 ilk gebelik olunca benimde öyle endişelerim var doğrusu kafama göre toplamaya başladım
Aleynaaaag mrsmother keşke öyle bir şey olsa ya o kadar kararsızım ki kimisi yarım kol al diyor kimisi uzun kol neyapacağımı şaşırdım
Elisa0110 Aleynaaaag mağazada sanki kız ürünleri daha fazla gibi çeşit olarak ya da bana mı öyle geliyor
Aleynaaaag Elisa0110 ay henüz mağazaya gitmedim nasipse cumartesi uğrayacağım ama bir şeyler bulabildiniz öi
Elisa0110 Aleynaaaag ben 2 hastane çıkışı aldım Bi tane de alt üst takım aldım Bi kaç tane de zıbın aldım daha almam gereken çok şey var gibi hissediyorum ama ne alacağımı da bilmiyorum 🤔
Yasmin_34 Cinsiyetleriniz ne arkadaşlar.. etrafımda benimle aynı haftada olan baya hamile var ama hepsi kız yani ..bende kendi bebeğimde şüpheye düşüyorum acaba benimde mi kiz diye 🤔😊😊halbuki her gittiğimde doktor erkek diyor
gzmaktss edaonyurtttt doğum tarihlerimiz aynı olacak muhtemelen sezeryan olursa sizin de :) Bebek Alışverişinde uzun kol mu kısa kol mu alalım ya ben çok kararsız kaldım. Lohusa takımım ince uzun mu olmalı yoksa kısa kol mu ondada karasızım. Siz nasıl yaptınız alışverişinizi? Mayısın ilk haftası sezeryan olur benim. Nasıl alışveriş yapacağım hala kararsızım