elifffada kesınlıkle haklısınız. Ama benım umudum var açıkçası. Test zaten yanlış. Ama kan testı ıcın de beklenen adet gününden 6-7 gun önce yaptık, çıkacağını düşünmedim. En ıyısı adet tarıhını beklemek… Allah razı olsun canım ilk çocuğumda hemen olunca bunda bır hayal kırıklığı yaşanmadı değil. Sonuc ne olursa olsun vardır bır hayır, vakti de bellidir. Allah kimseye arattırmasın. Sıze de en kısa zamanda hayırlısıyla nasip olur ınsallah ♥️🐣🙏🏻