Mrvll Esma006 nimo erken gebelık testı canım. Eczanede en ıyısı bu dıyıp vermişler ama sanırım yanlış sonuç verıyor dıyenler de var. Kan testi ile netleştırecegım
birazbilgi Mrvll benim de son reglim 4-10 şubat arasıydı bazı belirtiler var ama dün dayanamayıp test yaptığımda negatif çıktı umarım erken diye gözükmemiştir sizin de var gözüküyor inşallah güzel haberleri kan testinden de alırsınız
Esraaa_06 Ay şaka gibi gerçekten çok üzüldüm yaaa 🥹 hayırlısı olsun inşallah Rabbim gönlünüze göre versin istediğiniz bir vakitte