merve_tp Kızlar hamileliğimin ilk başında hep meyve sulu şeyler soğuk içecekler avokado falan aşeriyordum şu an hiç bir şey. 13+3’deyim. Sizde nasıl gidiyor?
kkaahhss merve_tp ilk hamileliğimde hiç aşerme yaşamadım ama bunda sureklı canım farklı farklı meyveler çekiıyor 🙈
damlasv merve_tp 5 aylık olduk canım hep sulu meyveler çekiyor dondurma buzlu su gibi gibi bir yangın hakim vücutta erkek annesiyim ekşiden midem bulanıyor tuzlu da çocuk gelişsin diye yiyorum canım hiç istemiyor
mdc0860 damlasv aa bir de evet dondurma Doktora ilk gittigim gündü çok yeme dedi bende dondurma ? Dedim 😂 sonraki gün yemiştim ve öyyyle güzel gelmişti kii
mdc0860 Önce mango yedim sonra turşu deli gibi sürekli bigün sütlü kadayıf iki gündür de sarımsaklı yogurt benimki biraz değişik biri anası kılıklııı😂💗
merve_tp mdc0860 ahahahha benimki de sağlıklı besleniyo diyorum canı dürüm o bu şu ağır şeyler çekmiyor 🤣 bakalım sonlara doğru ne olacak
BKZ Ben de 7+5im hiçbişe aşermediğim gibi bir de her şeyden tiksinir oldum. Her şeyin tadı çok iğrenç ve her şey berbat kokuyor gibi
Medineklndr merve_tp kanka 7 haftalık olcam yani aşermeyi bırak iki lokma yiyebildiğime şükür ediyorum 🥹
bsrelif merve_tp Daha başlardasın yavrum, 6’ıncı aydan sonra başlıyor diyorlar. Ben 19 haftalık daha 1 gram iştahım yok. Eve sürekli meyve alıyorum ama çürüyüp gidiyor yiyemiyorum bile
merve_tp bsrelif ben normalde meyve hiç aramazdım ama meyveye mandalinaya abandım aşerdiğimden değil başka bir şey yiyesim gelmiyor 😅brokoli aldım cocuğa yararlı olsun diye bozuldu gitti
hariboom 19 hafta sayılırız hiç iştahımda yok aşersiğimdw yokk ama herkes 6. Aydan so ra insan çok istahlanıyor diyo