MelisHayal 30 haftadan sonra kullanmayanbaşladım ve iyiki diyorumdoğum yaptım 41 haftada ve hala ara ara kulkanıyorum hiç bir gögüs problemim olmadı :))
MelisHayal Asla bende de bi problem yoktu ama içten içe gerilşyor gögüs mutlaka kullanın gece yatarken sürdüm ben azıxık azıxık tsbiki lansinoh kullandım aman ihmal etmeyin
Kubravci Fersuncan hamileyken sürmek mi gerekiyormuş ? İlk defa duyuyorum 30 haftalık hamileyim ? Kremi kaça aldın ? Bilgi verecek olan var mı ?
Maviyesil121212 Fersuncan ben 36da başladım hatta doktorum 10 gün kala başla dogumu tetikler dedi ama biraz erken başladım onun dediğine göre
Maviyesil121212 Fersuncan zaten son ay başlayın diyorlardı doktoruma sordum 10 gün kala başla dedi hatta göğüslerinizi sıkmayın falan da diyorlar ya sen riske atma 36yı bekle bence
Fersuncan Kubravci bir sürü şey alınacak ve her şey aşırı pahalı allah yardımcımız olsun.az ve öz almak en iyisi
edaozdxx Kızlar ben Lanisoh’u doğumdan sonra aldım. 1 hafta önce Doğum yaptım ve ister istemez çatlama, yaralar oldu. Krem için kötü diyemem ama çok da aşırı derecede bir etki beklemeyin. Ertesi gün yaralar yeniden kendisini gösteriyor. Tahin yağı daha çabuk ve daha çok etki ediyor akılınızda olsun.
MelisHayal edaozdxx evet hamillelik zamanı kullanılmazsa malesef etkisi çok olmuyor önceden başlamak gerekli ben de hiç bir sorun olmadı 🤷🏼♀️