Fersuncan Bende 38+5 de doğum yapcam şuan 35+4 üm 1 haftadır kullanıyorum sabah öğle akşam,ilk bebeğimde 3 ay boyunca çok çektim ağlamaktan helak oldum kopmuştu gögus uclarim sallanıyordu neler denedim neler korkudan şmdiden başladım insallah bu sefer yaşamam aynılarinı,hic birimiz yaşamayalım😟😟birde kuru soğanı kimden duyduysam birebirmis doğumdan çıkınca bebek hiç emmeden gögüs uclarina süruyormussun soganı sonra iyice temizleyip emiziriyomussun hiicc yara olmuyormuş onuda denicem inşallah