yasen1 benim de devlet hastanesi ikinci gebeliğim, şuan 38+5 günlük, salı günü doğuma alınacak, aslında bugün için doğum düşünmüştük 37 haftalıkken, ama plasenta daha yaşlanmamiş diye doktor geç döllenme olmuş olabilir bebeğin kilosu iyi ama 1 hafta daha bekleyelim dedi. Son adet tarihine göre 39+3te doğum yapacağım, ama plasenta yaşlanmasından dolayı 1 hafta geri çekti günümü, o yüzden 38+3 günlük doğurmuş olacağım öyle düşün. Bebeğin boyu ve kilosu önden gidiyor 1 hafta bu arada