yasen1 bunu bilmiyordum teşekkür ederim gittiğim devlet hastanesi sezeryan yapmadığını söylediler zorunlu tutuyorlar bebek ters gelmediği sürece normal doğumu özelde sezeryan oldum şimdi ikinci bebeğime hamileyim edipual normal doğum düşünüyorum bakalım