zzehra2727 benim de suyum biraz fazla,36. Haftadayım,tek sorun su da değil,kafası da büyük haftasına göre 😕 normal biraz zor olur diyorlar su fazla olunca,çok hareket ediyorlar çünkü,kanala girişi,doğru pozisyonu alması zor oluyormuş ,bekleyip göreceğiz 💁♀️