AlyaSu Ersozburcin olabilir canım,zaten imza atıp çıktım evde dinlen dedi sabahta kontrol için polikliniğe gelirsin dedi, şükürler olsun birşey olmadı 😊
Merveee277 AlyaSu alttan bakma olayını bir anlamadım ya hadi senin sancın varmış bakmış benim hiç bir problemim yoktu ne sancı ağrı kanama bir şey önce alttan bakıcaz ona göre nst dedi 😡
Merveee277 AlyaSu hayır baktırmadım çünkü çok saçma geldi hareket etmiyor diyorum doğuruyorum demiyorum. Sonra kendi hastaneme gittik orda önce usgden baktı sonra nst çekti sorun çıkmadı. Zaten dün çok fena tipi vardı o yüzden devlete gitmiştim
AlyaSu Oguzkagan65 10 haftamız kaldı inşallah sıkıntısız bir şekilde ilerler benim duam Rabbim tüm hamilelerin yardımcısı olsun
gamzeli04_ Merveee277 tugbatugbat sağlıklı ise kiloya çok takılma sende zayıf mişsin benim de 29 hafta da o civardaydi 2,600 kg doğdu
Oguzkagan65 AlyaSu canım ben gittim herşey normaldi benim kafası hep aşağıdaydı dönmüş belki bu yüzden hissetmiyorsun dedi Böyle endişe ettiğinde gel ihmal etme bakarız artık nst de de bakarız dedi
Tugceanneoluyor AlyaSu canim dun bu sebeple doktoruma mesaj attim ozele gidiyorum haataneye git bi nstye baglasinlar dedi baglandik sukur bir sknti yokmus bu haftalarda oluyomus yalniz hem bebek agirlastigi icin hemde uyku periyoduna girdigi icin
AlyaSu Tugceanneoluyor doğrudur canım 😊 işte yinede en ufak bir durumda korkuyoruz annelik olsa gerek 🤭