iskenderileyda8695 yoruldum galiba canım o yüzden etmedi dinlenince hareketleri hissettim,ama bu siteyi seviyorum her ne kadar olumsuz kişilikler olsa da iyi niyetli insanlar da var bir insanı anlayan destek olan çok kişiyi gördüm,anneliği hissetmeye başlayınca korkular da başlıyormuş rabbim bütün hamilelerin yardımcısı olsun 🙏😊