zeynepakbaba geçmiş oldun bende serklajlıyım 24. haftada kısalma ve Hunileşme vardı hemen yatış yapıldı ciğer geliştirici yapıldı 40 gün kaldım hastanede 12-13 mm civarı ölçümle şuan 37. haftaya girmek üzereyim haftaiçi dikişlerim alınacak inşallah 🙏 Olabilidiğince ayaklarınızı yukarı kaldırıp yatın, bol su için c vitamini alın enfeksiyona dikkat edin gerisi takdiri ilahi sağlıcakla ilerlersiniz inşallah 🙏 O günler çok zor ama inanın geçiyor..