zeyyy_ @busesenaoz Hiç olmadı mı mesela benim 2,5 yılda bi kez düşük oldu ondan dolayı aşılama yaptılar direkt tüp bebek demediler ama o da olumsuz gelince tüp bebek dediler. Rahim filmi çektirdiniz mi