@busesenaoz Benim tutmadı maalesef aşılama düşük ama tüp bebekten önce de aşılama istiyorlar değerlerin iyiyse benim olmadı kist oluşmuş ve bana doktor çatlatma yumurta geliştirici ilaçla çok yüklendi 4 ay denedik ve üzerine aşılama oldu ilk kez Regl olamadım ilaç kullanıyorum eğer böyle bi düşünceniz varsa vücudunuza çok yüklenmeden ilk şansınızı aşılamayla deneyin doğal yolla çatlatmayla uğraşmayın