sibeldemirci
Merhabalar bende 37+1 deyim 31. Haftadan beri bebek makat geliş ve gebeliğim düzenli pilates yürüyüşle geçti ilk başta döner diye baya umudum vardı dönmesi için hareketlerde yaptım fakat hala dönmedi hatta ben hareket yaptıkça kafasını tam göğsümün altından çıkartıyor sanki dönmeyeceğim işte diyor gibi artık ayırt edebiliyorum😅 Çok normal doğum istiyordum ve hazırdım bu yüzden ilk başta çok üzüldüm çok kafama taktım ama şuan bu fikre alışmaya başladım belki böylesi daha sağlıklıdır ve hayırlıdır bu yönden düşünmeye başladım artık🥰 Bu arada benimde haftasına göre bir tık düşük kalıyor kilosu ama doktorum genelde makat bebeklerde ultrasonun olduğundan biraz daha az ölçtüğünü tedirgin olmam gereken bir şey olmadığını söyledi🙏🏼