sibeldemirci kız ağlamaa, bana da makat geliş demişti doktor hemen hemen aynı haftalarda hatta 35. haftada bile demiş olabilir, şimdi 37. haftadayım yine döndü 😅 Son haftalara doğru tamamen yerleşiolarmış zaten bebekler yani pozisyon alıolarmış, endişe etme döner o, kilo içinde tahin pekmez bende aşşşşırı işe yaradı, dene istersen, her gün midemi bulandırmayacak ölçüde 1 kaşık yedim, kiloyu da son aylarda alıomuş bebekler, yani her şey iyidir sorun etme çiçeğim, sağlıkla kucağına al inşallah bebeğini ☺️