Star5823 ben de ovulasyon testi yapmadım ancak 14-19 şubat arası yumurtlama dönemi 18pik gösteriyor takvimde. O günleri de değerlendirdik şimdi beklemedeyiz daha doğrusu ben bekleyemiyorum. Ara ara sağ ve sol kasığa giren anlık ağrılar var. Dün ilk defa belime çok kısa saniyelik bir ağrı girdi geçti. Göğüslerimde dolgunluk ve biraz hassasiyet var. Uyku hali ve halsizlik var ama o genelde de vardı sanki :) ve midem bulanıyor diyemem ama böyle bir garip anlam veremedim. Dün dayanamadım test yaptım erken olduğunu bile bile ve negatif çıktı hala bekliyorum merakla bakalım umarım istediğimiz ve hayırlı olan olur