Star5823 of aynısı ben de bu ay takmıcam dedim ama mümkün mü regl yaklaştıkça stresler heyecanlar başladı bende… dpo 6da kasık çekilmesi yaşadım biraz umutlandım test yaptım negatif bugün dpo9 awox yaptım negatif yetmedi üstüne predictor yaptım yine negatif benim nasibi zorlayış bu seviyede işte napalım bu ay da olmadı çok üzülüyorum inşallah biz de evlat sevgisinden mahrum kalmayız😭