Leynan588 beyzaygun bana kız gibi geldi. Benim kızların ultrasyonlarına benzettim. Sağlıkla gelsin inşallah ❣️
saziment beyzaygun ayy hadi bacık merakla bekliyoruz ben normalde kimseye tahmin yapmıyorum ama bu sefer yazmak istedim bakalım doğru çıkacak mı 😅
beyzaygun saziment Biraz daha gelsin hemen söyliyeyim tabi doktor liöseye deme dedi çünkü düşük bir ihtimal dedi 16.haftada söylerim dedi
beyzaygun saziment İkili yada fetal yapmamızı önerdi doktorum fetal dedik ama 16 bin civarı dedi gerkesiz pahalı buldum ikili yaptırdım
sulzek03 Bence erkek benim miniğim de 13 haftalık bugün erkek olduğunu öğrendim ve net bir şekilde gördüm seninkide erkek çok benziyor
beyzaygun sulzek03 Ya ben bugün 13+3 ultrasona göre ama doktor sadece tahmin yaptı erkeğe benziyor dedi bu seferde kendi doktorum 12 haftada kıza benzetmişti şimdide erkeğe benziyor dediler kafam karıştı siz ne kadar erken öğrenmişsiniz