eed21 rahim uzunluğunu söyledi mi 😪 benim de rahim ağzı kısalığı vardı ilaç kullandım en başından beri 32 de progestanı bıraktım şuan 33+5 im 34 de magnezyumu bırak dedi doktorum 37 de çatı muayenesi olcakmışım
Bende de başladı yalancı sancılar sanırım kramp girdi geçen baldırımdan bacağıma bir de regl sancısı gibi kasıklarımda sancı oluyor karnım sertleşiyor içerde bir yerde toplanıyor gibi içerden baya içim sıkılmış gibi bir his oluyor bende cumartesi kontrole gidicem 34+1 olcam nst başlıycak henüz daha nsye girmedim hiç ama sancılar başladı bende bir de mide bulantısı tekrar başladı iştahım azaldı gibi sende de öyle mi oldu yemek yiyemiyorum ya midem bulanıyor sancı geliyor 😐 en son rahim ağzı da 22 ölçülmüştü 30. Haftamda inşallah sıkıntı olmaz ilacı da bıraktım bebek baş geliş mi senin kilosu vs iyi değil diye mi 38 i bekliyor yoksa kilosunda sıkıntı yok mu