tatliheyacan serem34 bende dün yapıldı 38+6 da ben yanma hissettim akşam hafif bir açık kahve akıntı geldi zaten muayene sonrası hemen geçti yanma. İlk gebeliğim biraz kastım ben kendimi ama ooo öldüm bittim değildi
serem34 tatliheyacan aa öyle mi bakalım ne zaman gelecek nişan gelmesi nasıl oluyor peki benim ilk gebeliğimde bilmiyorum
tatliheyacan serem34 böyle sarımsı geldi benimki sümüksü tıkaç görevi gören bir akıntı bazılarında pembe veya kahverengi gelebiliyor. Doğuma yakın geliyor
8116 tatliheyacan şuan bende aynıyım kız cinsiyeti bekliyorum bir umut gelicek die yalancı sancılarım var ama öyle çok şiddetli bir şekilde degil ara ara vuruyor geçiyor ama daha suyum gelmedi ki
Denizj Fatmanur_0416 2950 doğdu. Tetiklemiş olabilir 35. Haftada çatı muayenesi planlamıştı aslında doktorumm doğumu tetikleyebilir diye uzattı bunun etkisi olduğunu düşünüyorum
eed21 serem34 ben 36+6 yım dün 36+5 di şimdi yapmayacam en azından 38 i görmeni istiyorum dedi doktor o zaman bakarız sonra karar veririz dedi. Demek doktordan doktora değişiyor şaşırdım
busra34__ eed21 aynen değişiyor benim doktorum da 37 de yapıcam dedi 33+5 im bende az kalmış doğumuna senin de 🥰
8116 eed21 aynısı banada demişti şimdi oldum 39+0 hala ne gelen ne giden oldu yarın 39+1 olucam hala tık yok