qbra41 duygu2772 Benim dokununca bir hassasiyet var göğüste evet ama benim asıl sorunum sindirimle 😣 tuvalete çıkamıyorum. Midem de bir garip. Bir hazımsızlık hissi var. Ve sanırım daha bu fragman. 😣
qbra41 duygu2772 içinizi ferah tutun, gelmesi gerekiyorsa gelecek bu hepimiz için geçerli. Bende birden fazla kimyasal geçirdim, bu da tüp bebek. Hala diyemiyorum ben hamileyim diye. Olumsuz düşünüp çağırmayalım. Bu yıl bizim yılımız olsun inşallah.
luviluvi Merhaba, benimde 5 haftalık .çok erken öğrendik 4 haftalık bile değildi kese görünmedi. Dr bu hafta gelin dedin bakalım biran önce gitmek görmek istiyorum. Ayakta durunca bel ağrım oluyor bide göğüs hassasiyeti çok