sevgitekes Ahsennefes 22 ocak son adet perşembe gittim duyduk adete göre 7+2 ydi ama ultrasyon da 6+2 çıktı hangisi oluyo
Satiii sevgitekes benim de öyle 7+1 de gittim geç döllenme olmuş 6+1 dedi kalp atışlarını izletti keseyi de gördüm şimdi 7+4 olduk çok şükür 😌
Aysegulburakdogru sevgitekes kalp atışı duyuldu mu sizin benim de son adet 24 ocak ama doktor geçen hafta 7 haftalık değil Daha küçük dedi bu salı tekrar çağırdı
Byz9811 sevgitekes son adetin 22 ocaksa 8+4 olması lazım çünkü benim son adetim 21 ocak ordan biliyorum
Sarem Mutlubebegim vallaha kuzu benimde belirti olarak uyku, arada bulantı,halsizlik,gögüslerde şişlik ve akıntım var. Ama hiç hamile gibi hissetmiyorum
Mutlubebegim Sarem bende de asırı uyku hali var heryerde gözüm kapanıyor bu halime üzülüyorum diger belirtileri görmedim daha
MammaB Sarem Mutlubebegim kızlar Kasık ağrılarınız ne durumda ara ara oluyordu benim büyüyor diye düşünüyordum şimdi iki gündür kaşık ağrım kesildi ama halsizlik uyku hali arada bel ağrısı var. Kasık ağrısı şart mı ben boşa mı evham yapıyorum
Kubrabdullah Benim ilk bebeğim olacak ama doktor bu gün keseyide göremedi bebeğide ister istemez çok üzüldüm
Fatmanuurcelik Kubrabdullah Korkma canım bende çok erken öğrenmiştim doktor hemen keseyi göremedi bi kaç gün sonra gördü kan testi takibi yaptık
Rukiye2709 Kubrabdullah Canım Benimde son adet günüm 15 Şubat bende 5. Haftaydı keseyi gördüğümde iki hafta sonra gel dedi kalp atışı için gittiğimde görünmez üzülürüm diye 8. Haftaya aldım randevuyu rabbim büyük korkma görürsün inşallah sende
Seyma1234 Bizde çok yeniyiz Cumartesi keseyi görmeye gidicez ama benim bulantılarım felaket kızlar 😔 aksi gibi bide grip oldum