sevgitekes Ahsennefes 22 ocak son adet perşembe gittim duyduk adete göre 7+2 ydi ama ultrasyon da 6+2 çıktı hangisi oluyo
KcRaDnLeNr Mervetepe ayy galiba bende kasım başı annesi olucam herşey yolunda giderse.. 4+3de kese 5+5de kalp arışını cılız bi şekilde duyduk sonra 6+6da salı günü giöbür gümbür duyduk ☺️
Busay Sarem hala keseyi görmedim 4 bucuk haftaşık falandım iki hafta sonra falan gidicem bana dya edin görebiliyim artık bu korkuyla olmuyor
Emineaslan Sarem canım aynıyım bende bana haber ver olur mu duyup duymadığını pazartesi bende kalp atışına gidicem senle aynıyız
Busay Sarem Allah razı olsun sağlıklı sıhhatli. Olsunlarda başka bişeyde gözüm yok çok şükür seninki de sağlıklı sıhhatli olsun canım benim 🙏🏼
Sarem Zllsahn benimde ayakta durunca bel agrım oluyor şuan oldugu gibi. Bulantım varda kusma olmadı hiç. Parmaklarım şişti benim sizdede var mı ? Bu arada haftaya pazartesi gidicez kalp atışı için
Sarem Zllsahn evet canım ama çok çok küçüktü ultrasyon kagıdında doktor gösterdi fazla radyosyon vermedi keseyi gördü ölçtü detayları kagıtta anlattı