esocaan hediyedaghan benim plesantamda önde o yüzden pek hissedemiyorum bebişimi yaa o yüzden zıplamalar tepinmeler bana cok uzaaak
esocaan sumeyyesummerr ben rutin kontrole gidince söyledim bi test yapalım şüphe kalmasın içimizde dedi normal çıktı rutinde gittiğinde söyleyebilirsin bazen belirti vermeden de enfeksiyon olabiliyormuş