esocaan Kızlar 25+4 hamileyim 1 haftadır sürekli idrarım var gibi hissediyorum wc gidiyorum ama asla bu hissiyat gecmiyor idrar testi ve kültürü yapıldı temiz cıktı daha doktora sonuc göstermeye gitmedim ama böyle olan var mı ne zaman geçer bu his
rege0119 esocaan canım aynısı bende vardı. Hatta koşa koşa tuvalete gidiyordum ama bakıyordum idrarım yok ama her an altıma yapacakmışım gibi. Benimde idrarım temiz çıkmıştı ama doktor alttan muayene edince mantar var dedi . Oysa ne kötü ne kaşınma gibi şikayetimde yoktu . Mantar için 2 kere fitil kullandım geçti çok şükür. Bi doktoruna danış istersen canım çok geçmiş olsun
fgormez esocaan doğumda geçer artık bende yoruldum mekik dokuyorum resmen,çıkıyorum dakika geçmeden tekrar girdiğim oluyor😅
rege0119 esocaan ben o şikayetle gittim ve mantar olduğunu öğrendim . İdrar tahlilim ve kültür testim temiz çıkmıştı Google da yazarsanız sık idrara çıkma gibi şikayette mantar belirtisi
ela1128 esocaan vajinal enfeksiyon büyük ihtimalle 2 hafta önce gittiğimde idrar yollarında enfesiyon var demişti doktor ama o an birşey yoktu sonra başladı kaşıntı yanma akıntı doktor ilaç yazdı gece kullanacağım inşallah
hediyedaghan esocaan 17+ 3 den selamlar günah olduğunu bilmesem yemin ederim ki tuvalete yatak atıp orda yatacam artık ya valla gece uykuya dalana kadar 10 kere tuvalete kalkıyorum yaaaaaa😫😫
sumeyyesummerr hediyedaghan bence zıplıyor çünkü ben öyle hissediyorum. 2. Gebelik . Bebek harejet ettikçe tekrar tuvalet hissi geliyor
hediyedaghan esocaan benim ikinci gebeliğim olduğu için hareketlerini erken hissetim tabiki bebeğim idrar kesemde zıplamıyor tabiri caizse
sumeyyesummerr esocaan bende ya sayısız kez çıkıyorum bşr kaşıkta olsa gellyor ama böylede olmaz ki. Normal sanıyordum. Enfeksiyon hiç aklıma gelmedi ya gitsem mi doktora
esocaan sumeyyesummerr ben rutin kontrole gidince söyledim bi test yapalım şüphe kalmasın içimizde dedi normal çıktı rutinde gittiğinde söyleyebilirsin bazen belirti vermeden de enfeksiyon olabiliyormuş