Benim de sezeryan olacak şu an 35+3teyim. Doktorum bayram öncesi izinli olacağı için 38+0’da veya 39+3’te alabiliriz diyor kararı bana bıraktı. Eğer o arada suyum gelirse doğum başlarsa icapcı doktor sezeryan ameliyatımı yapacak. 38 erken gibi geliyor siz olsanız ne yaparsınız?