Bugün kontrolüm vardı benim beşinci sezeryanım olucak ama başakşehir çam ve sakura sezeryani 40 haftada yaptıklarını söylediler planlı sezeryan günü dolmuş napicagimi şaşırdım artık geçmişte rahim yırtılmasi yaşadım ilk defa 40 haftada sezeryan yapıldığını duyuyorum şuan 37+1 haftalığım kimi görsem hep gün almış bana eğer ağrın sancın suyun gelirse acilden giriş yap deniliyor yoruldum artık