nilos_10 mervetnk hangi doktora gidiyorsunuz ben perinatologa gittim Mehmet beye ama oda bayramdan sonra ayrılıyormuş.
kizmizimavi clementine16 sadece Allah kolaylık versin demek için geldim, ben de İzmirden Bursaya 31. Haftamda taşındım. İnşallah her şeyini kolayca halledersin
clementine16 kizmizimavi yaa ben taşınamadım ve taşınmaktan korkuyordum. Taşınmak da çok zor olacaktı ama memleketimdi. Gurbette kalmaya devam durumuna geldik. Alışabildiniz mi?
kizmizimavi clementine16 biz de gurbetteydik memleketime geldik o yüzden alıştım açıkçası sorun yok ama taşınmak o süreç gerçekten çok zordu
clementine16 kizmizimavi atlatmışsınız darısı başımıza belki doğumdan sonra seneye yaza kadar güzel bir iş imkanı çıkarsa🙏🏼 eşimin şuanki işinden daha iyi bi iş imkanı çıkmadığı için yapamadık halbuki bebeğe destek lazımdı çalışmaya başlamam için