Sweetybaby Vildanpasal61 aminnn inşAllah.😍Bende sizin gibi arayı çok açmak istemiyorum ama Rabbim ne nasip eder bilemeyiz🤷♀️
Minam Bende 22+3 haftalık hamileyim ikiz gebelik. Rahim ağzı yetmezliği nedeniyle erken Doğum riski var normalde Doğum 11 Temmuz görünüyor Haziran’ı görürsek çok iyi. Beşik aldım ben çok kullanışlı hem anne yanı oluyor üç kademeli ahşap.3-4 yaşa kadar kullanılıyor. Bir kaç parça kıyafet ve gardrop aldık küçük. Bundan sonra hazırlıkları Mayıs’a erteledim inşallah bebeklerim sağlıkla gelsin de hallederim nasipse
Vildanpasal61 Minam Canım benim Allah yardımcın olsun bebişlerin tam zamanında sağlıkla gelir inşaallah benimde ablam geçen temmuz ayında ikiz annesi oldu şuan 8 aylık çok güzel ama birazcıkta zor ama Rabbim kolaylığını veriyor😊
Goncimikk Minam sizinle aynı durumdayız rahim ağzı yetmezliğinden erken doğum riskim var tek bir iğnesi bile yok daha evladimin zamanında gelsinler yeter ki herşey hallolur bi şekilde. 21+6 günlüğüz bizde
Vildanpasal61 Sweetybaby Doğrudur inşaallah kız evlatta nasip eyler Rabbim hele uşaklar bi hayırlısı ile dünyaya gelsin 🙏
dora2566 Kızlar bizde kız annesiyiz. Tarih olarak da 20 temmuz gözüküyor. Allah izin verirse. Park yatak, araba ve giyim lerini aldık. Ufak tefek şeyler kaldı herhalde.
Minam Goncimikk inşallah sağlıkla zamanında gelirler. Sizde serklaj var mı. Benim daha bu hafta çıktı nasıl olacak bilmiyorum. Bir şey almaya da korkuyorum artık.
Goncimikk Minam serklaj yok aslında yapılacaktı ama serviks uzunluğum 30 mm çıktı doktor Progestan verdi sabah akşam fitil şeklinde sadece dinlenmem gerektiğini söyledi. Inşallah bi sorun olmadan tamamlarız hamileligimizi 🤲