rabiaerdemm Kızlar 28 haftalığım 21 haftada başvurdum şimdi getirdiler bilgi olsun diye sizlede paylaştım ben 153ü arayıp başvuru yapmıştım
3kedili2bebekli rabiaerdemm eşimin de benim de sigortam yok (ben şirketi kapattım eşim işten ayrildi) mal varlığımız yok 2 çocuk var benim onaylanmadı ya 😂
sarilale123 rabiaerdemm ben de başvurmayı düşünüyorum ama ilk gebeliimdede başvurdum gelmemişti. yan komşumun ev araba var ona geldi, neye göre veriliyor anlamadım
rabiaerdemm sarilale123 bende ikinci gebelikte başvurdum araba vardı o zaman çıkmadı bu sefer oda yok ama çıktı hiç anlamadım yani
3kedili2bebekli rabiaerdemm yok online başvuru yaptim ya çıkarsa diye aslında şu an çokta gerek yok ondan ustelemedim pek ama puset ve çanta iyi olabilirdi gerisini kullanmadıklarımı buradan verecektim hediye çünkü 3. Bebem bu herşeyim var şükür 😂
minnosss58 rabiaerdemm güle güle kullan bende almıştım 20. Haftamda getirdiler ben erken başvuru yapmıştım gelmez diye denedim şansımı ama getirdiler 😂
rabiaerdemm minnosss58 başvururken 20 hafta şartı vardı o yüzden bekledim bende 28 de getirdiler doğumdan önce iyi oldu eksikleri tamamlamak adına
3535abc pablola aynen çok çok saçma bende başvurdum bana da aynısını dediler gören sancak ev vercekler
melisasak35 pablola ben doğum yaptıktan sonra aldım içinden saçma sapan şeyler çıktı işe yarıyan hiçbişey yok çantada zıbın takımlarında kocaman izmir buyuksehir belediyesi yazıyor belediye dağıtmış lafının gerçek hali rezillik
pablola 3535abc zaten gelende bişey yok arkadaşıma gelmiş ateş ölçer pişik kremi vs böyle donanımlı bi paket yok bizim şansımıza 😁
pablola rabiaerdemm sağlıkla kullansın bebişiniz inşallah 💕 kesinlikle böyle bi pakette değil yani 3 -5 parça bişey var doğduktan 15 gün içinde başvuru yapmak lazımmış benim o mu aklıma gelecek sanki doğduktan sonra 😁
Mrh16 rabiaerdemm ay maşallah baya şeyler varmış isatabulami tasinsak acaba bizimkilerde bı çanta veriyo içinde ufak tefek şeyler baş vurmaya bile değmez 😅