ayyaysun Ben gebelik öncesinde de hipotiroidi hastasıydım 50 mg kullanıyordum; sizin haftalarda tsh ım 7 lere çıktı, 100 mg yaptık sonra 2.5-3 lere sakinledi ama 125 olarak arttırdılar. Çünkü 1 ve 2. Trimesterda ihtiyaç çok fazla oluyor. Sonra da 125 hiç değişmedi. 50 mg’ınızı alın ama mutlaka 2-3 hafta sonra kontrole gidin tekrar baktırın.