ayyaysun Herkese merhaba, 6 haftalıkken yaptığım tsh testi 4.48 çıktı doktor 25 mg bi ilaç yazdı Bugün 7+4 haftalık gebeyim bugün yaptığım tsh testi 2.55 çıktı bunun üstüne doktor ilacı 25miligramdan 50 ye çıkardı bu normal mi?
Gokturkmom_ ayyaysun Doktorunuzu dinleyin 😍 Düzenli kullanımda değer düşüyor olması gereken değere gelince yine 25mg’dan doğuma kadar içmeye devam edeceksiniz.Ben doğum sonrası bile kullanmaya devam etmiştim.
Dryglgl ayyaysun gebelikte 2,5 altı istiyorlar doz yeterli gelmemiş doktorunuza o yüzden artırmış bence doktorunuz ne derse o şekilde devam edin bir ay sonra yine kan testi ister bakar zaten muhtemelen
Zeyneplemutluluk ayyaysun merhaba benimde 3.312 çıktı değerim doktor ilaç başlattı ama henüz almadım ne demek oluyor açıklama da yapmadı aslında verdiğim ilacı kullan dedi
Gokturkmom_ fatmaa51 Evet bana yeterli geliyordu ilk bir ayda değerim 3,50 den 2.5 altına düşmüştü zaten ama doğuma kadar kullandım doğum sonrası da dahiliye doktorunun söylediği zamana kadar düzenli kullandım ilacımı
Anneadayiozlem Doktorunuzu dinleyin tabiiki benim ilk hamileliğimde başlamıştı bi süre bıraktım sonraki hamileliğimde tekrar başladım ve bubsefer devam ettim bu hamileliğimde de dozu artırarak devam ettim şuan 100 mg kullanıyorum