Busee3838 biz aslında baya uğraştık yani normal rutin muayneler testler sonucunda hâlâ olmadığı için ben direkt cemal hocada başladım tedaviye. Bende polikistik over vardı aslında şanslı hasta grubundasınız hemen olur falan dediler ama tabi genetik problemi bilmiyorduk daha önce düşük yada hamile kalıp bi kayıp falan olmadığı için biz genetiğe baktırmamıştık hiç 2 defa transfer oldum embriyo kaliteleride normaldi yani 2 defa transfer olup tutmayınca cemal hoca genetik test istedi bizden şehir hastanesinde yaptırdık testide sonra eşimde kromozomsal sıkıntı çıkınca en baştan genetik taramalı olarak başladık tedaviye çok şükür 1 tane sağlıklı embriyomuz geldi oda tuttu 🙏 Allahım inşallah en kısa sürede nasip etsin sizede 🙏