Merveeatakan ctn allah sağlıkla kucagina almak nasip etsin canimm sana bir sorum olacak benimde bir gogsumden geliyor diğerinden gelmiyor normal mi acaba
ctn Merveeatakan benimde ilk zaman birinden geldi zaten ama simdi ikisinden de baya damla damla akıyor 🙈😊 bol sütleri olsun bütün annelerin inşallah 💜
MdhTpz ctn hayirlisi olsun ozamn canim saglicakla gelsin bebis 😍 ama nisandan haftalar sonra bile dogum olabiliyomus 😌
ctn MdhTpz umarım öyle olmaz 😊 çünkü çokkk yoruldum artık doğsun istiyorum doktoruma sorup hurma yemeyr de başladım açılsın da bi an önce hayırlisiyla gelsin miniğim🐣
Karakurt burcumburcum canım süt değilde sıvı geliyor göğsümden bugun 33+1 olduk doktorum 37 haftada çatı muayenesi yapacağız dedi
burcumburcum Karakurt ya benim goguslerim nasil soylesem ilk baslarda dolu doluydu simdi tam tersi pisttttt demis top gibi sondu hic biseyde yok sutum olmuycakmi acaba 🤔
BusRAmazan bnde merak ediyordum doktoruma sordum ne zaman belli olur sezeryan mi normal mi olacağı bide çatı muayenesini. ikisine de 37. haftada dedi şuan 35+3 haftaliqim merakla bekliyorum
Karakurt burcumburcum valla canım onu Allah’tan başka kımse bilemez inş hepimizin bol bol sütü olur bende çok korkuyorum olmazsa diye çünkü annemin olmamış genetik olup benımde olma diye korkuyorum ☹
burcumburcum şimdi dr. geldim bebegim donmemis daha dedim donmesi gerekmiyormuydu yoo normal pozisyonunda dedi
Karakurt burcumburcum canım kafana takma son hafta bile dönüyorlar ben 2 Hafta önce gittim dönmüş ama doktorum erken cok erken dönmüş dedi erken Doğum riskim Yok ama her konuda dikkat etmem gerekiyor ne olur ne olmaZ diye