Eda0509 Mom89 aynen doğru canım. Ama önceki postlarda da yazmış demiş doktora gittim kimyasal gebelik olabilir demis doktoru. Onu da pek anlamadım 🙄
Hulyarsln Asyselin dün geldiyse niye bekliyorsunuz allah aşkına hemen doktora gitsenize burda resimle uğraşana kadar, hem üzülüp hem kızıyorum böyle yapılınca herşey olabilir kanama bu sonuçta dakikanın önemi var !!
Deletedmom128 Nidaa34 Nasılsa kimse tanımıyor, kim olduğunu bilmiyor. Pes artık diyorum . Şaştım kaldım. Daha neler göreceğiz derken bunu da gördük . Yakında bir yerlerini çekip atacaklar