Asyselin Eda0509 evet var aşırı geliyor hemde ilk dün başladı çok kötü ağrılı bir şekilde birden şiddetli kanama oldu anlamadım bacaklarıma kadar kan geldi sonra bu günde bu şekilde oldu
Merve3 Asyselin canim daha onceki formunda gebeliginden emin degildin negatif cikmisti simdi tekrardan verdin pozitif mi cikti belki adet olmayinca uzun zaman adet kanamasidir sasece hislerle hamileym diyemezsin ki
Smyragl Asyselin canım kimyasal gebelik muhtemelen benimde böyle olmuştu kendiliğinden regli ile parça atmıştım.Geçmiş olsun.
Eda0509 Asyselin sen hamile misin canım. Eğer sağlıklı bir gebelik olusmadiysa adet kanıyla atar böyle. Doktora git bi bence. Ne desek boş şuan
Hulyarsln Asyselin dün geldiyse niye bekliyorsunuz allah aşkına hemen doktora gitsenize burda resimle uğraşana kadar, hem üzülüp hem kızıyorum böyle yapılınca herşey olabilir kanama bu sonuçta dakikanın önemi var !!
Merve3 Eda0509 ya arkadas tam hamilenolsugundan da emin degilki teste negatif cikmis ama daha adet olmammis yani ihtimal verior
Eda0509 Merve3 o zaman negatif çıktıysa sağlıkla gebelik değilse kanamayla böyle atılır vücuttan canım. Yani öyle biliyorum.
Ntugba Asyselin ya allah aşkına burdan kim bilir düşük yapıp yapmayacagini buraya resim atmaya uğraşma hastaneye git
Asyselin Merve3 ama dağılma falan Yoktu bunda bildiğin diğer renginde de kan rengi bile değildi pıhtı olanlar dağıldı buda bu şekilde kaldı dün değil ondan önceki gün ağır şeyler ile uğraştım dün kanamam başladı birden ve bu günde bu şekilde oldu
Merve3 Eda0509 bende dusuk yaptim ilk bebegimi ama bu sekilde degildi daha fazlaydi dusen gelen parcada bundan buyuktu ama ben hamile oldugumdan emindim 8haftaliktm asiri bel agrim vardi ayninzamanda
Eda0509 Merve3 canım bende düşük yaptım biliyorum daha kötü oluyor düşük olduğunda. Ama arkadaş hamile olduğundan emin değilmiş. Testte negatif çıkmış. Muhtemelen sağlıklı bi gebelik olusmayinca adet kanaması ile atıyor
Asyselin Merve3 bel agrısı şu an bendede var tamamı gelmiyor sanki parça parça olmuş birşekilde geliyor dün belimi kırıyorlar sandım kasıgımdan çok bel agrım vardı
MinnakBebegim Asyselin kuzum neden agor is yapiyosunki yapmasana neden bebegini tehlikeye atiyosun birak agir isler kalsin bebeginden onemlimi
Merve20 Asyselin benim boş gebeliğimde düşüğüm aynı böyleydi yine de bi kadın Doğum doktoruna görün , sağlıklı gebelik olmayınca vücut böyle ilk haftalarda atabiliyor
Merve3 Eda0509 hah bende onu demek istiorum daha onceki seylerde okumustm belki adetinuzun zaman gelmeyince pis kan toplanmistir sirek gebelige baglamamak gerek
Mom89 Eda0509 cnm test negatif cikmis ama olsa hem kimyasal hem bos gebelik pozitif ciksr deger duser sonra zaten kanama baslar yani bayan.gebe değil ama tabi doktora gitsin madem.gebelik düşünüyor adet gecikmiş
Eda0509 Mom89 aynen doğru canım. Ama önceki postlarda da yazmış demiş doktora gittim kimyasal gebelik olabilir demis doktoru. Onu da pek anlamadım 🙄