sarilale123 jalepone sıkmayın canınızı vardır bundada bir hayır. Tam doğuma gidilecekken bile bebeğin döndüğünü söyleyenler oluyo
kaya_kaya jalepone evet canım sıkma canını döner inşallah bende dua ediyorum inşallah dönsün diye. İlk doğumum normaldi bu da inşallah normal olur ya
jalepone kaya_kaya benim ilk doğumum olacak ikisinden de korkuyorum da yinede normale alıştırmıştım kendimi şimdi sezeryan fikri çıkınca bi bocaladım daha çok korktum
jalepone betulmommy hayırlısı olsun ya ben bir kaç video dinledim 37. Haftaya kadar dönen bile varmış
Fuunndaaa jalepone benim baştan bu yana makat geliş halen de değişmedi sezeryan olacağım büyük ihtimal doğum tarihi yarın belli olucak
jalepone Fuunndaaa yaaa sen kaç haftalık oldun inşallah değişsin diyeceğim ama hiç dönmemiş senin gerçi belli de olmaz ama
Fuunndaaa jalepone 36+3 üm bugün benim ikiz ikiside makat geliş çok mümkün görünmüyor alanları dar olduğu için hareketleri bile azaldı iyice
sakaryamm54 jalepone 37 haftaya kadar makat gelişti bebeğim 38 haftada döndü 38+3 te normal doğurdum canım her an dönebilir hala vakti var
jalepone Fuunndaaa senin ikizlerse zor ya bir de genelde sezeryan duydum hep ikizlerde hiç normal duymamıştım ve Allah bagışlasın bayılıyorum onlara ya 🌸🥰
ingilizceci kızlar 34. haftaya girdim bebek hala makat gelişse sezaryen kararı hangi haftada alınıyor?
jalepone ingilizceci hiç bir bilgim yok benim şimdiye kadar hep normal doğum üzerine duymuştuk ama genelde en geç 38 de sezeryan yapıyorlar diye biliyorum yanlış olabilir