jalepone Arkadaşlar 32. Haftadan sonra çocuğun kafası dönen var mı ? Şuan başı yukarı da 30. Haftaya kadar başı aşagıdaydı dönmüş , tekrar döner mi ?
ttmom jalepone benim ilk hamileliğimde 34te dönmüştü sanki ama benimki yan duruyordu. Bi gece aniden hissetmiştim döndüğünü. Kontrolde de dönmüş demişti. Herhangi bir uğraşım olmamışt dönmesi için.
kaya_kaya jalepone 30+4 benimde sağ üst tarafta 25 haftadan beri doktor 32 de kontrole çağırdı 35 e kadar Bakacaz dönmezse sezeryan dedi. %40 dönme ihtimali var dedi
jalepone Kubraa06 hayırlısı tabi Allah’ın dediği olur ama işte alışmıştım şimdiye kadar normal doğuma şimdiden sorna sezeryanı da düşünmem gerekecek o korkuttu 😕
jalepone ttmom yani 34 de baş aşagı döndü değil mi ? Benim de dün hissettim döndüğünü şimdiye kadar kafası aşagıdaydı şimdi bacakları aşagıda bilmiyorum tekrar döner mi baş aşagı
jalepone kaya_kaya ya işte benim 30 da baş aşagıdaydı zaten dönerken hissediyorsunuz benim dün söndü mesela baya çabalıyor dönerken dışarıdan da belli oluyor 30 da öyleyken 32 de nasıl ayakları aşağı geldi bilmiyorum işte ama demek 35 e kadar umut var
kaya_kaya jalepone evet canım sıkma canını döner inşallah bende dua ediyorum inşallah dönsün diye. İlk doğumum normaldi bu da inşallah normal olur ya
kyaas jalepone benim iki hamileliğimde de 30küsürlere kadar tersti doktorum hep döner balık gibidir bebekler dedi 33.haftada döndü şuanki Bebeğim