Elisa0110 bana genç kızken adet sancısı ile hastaneye gitmiştim ultrason muayenesinde o zaman Doktor da söylemişti iç karnın baya geniş diye, sonra evlendim hamile kaldım 4 ay 5 ay herkes karnımın çıkmasını bekliyor ama ben de karın yok, şaka mı yapıyorsun hamile değil misin falan diyen bile oluyordu ama doktoruma sordum,iç karnın geniş o yüzden çocuk dışarıdan çok belli olmuyor, suyun falan herşey normal demişti