shnaysnrks mommycharlotte hüç telaş etmeyin bende 36. haftama girdiğim gün doğum yaptım üstelik bebeğim dönmemişti tersti. şimdi 6 yalında ne küveze girdi nede ciğerlerinde sorun oldu 2.250 grm doğdu şimdi kocaman❤️
shnaysnrks mommycharlotte hiç merak etmeyin allahın izniyle öyle güçlü oluyorlar ki nasıl büyüdüğüne inanamıyorsunuz❤️
mommycharlotte shnaysnrks evet tam sınırlardan geç dönem prematüre diye geçse de iyi oluyorlar maşallah🩵🩵