merhaba kızlar, geçen hafta suyum azalmaya başlamıştı bugün (pazar) 36+0’da suyum geldi. hemen hastaneye geldik suyumun tamamı boşalmamış tek yerden sızıntı başlamış ama enfeksiyon riski ve 1,5 cm açılma nedeniyle yatışım yapıldı. ciğer geliştirici iğne de olduk, doğumu bekliyoruz. lütfen bize Ali Deniz oğluşum ve ben Yaren için dua eder misiniz? hayat bazen plansız gidiyormuş gerçekten, ben de tüm annelere dua ediyorum bu gece🩵