Benim de 2. Hamilelik kızlar ilki normaldi nasipse tahminim Nisan 20 su falan gibi diye düşünüyorum normal olursa önümüzdeki hafta kontrol var geçen ay bişey dememiati Dr bakalım bu sefer söyler mi . Bı kaç gündür sanırım yalancı sancılar başladı gibi hissediyorum hayırlısı artık hepimiz sağlıkla ve kolaylıkla kavusalim inşallah 🤲🤍🥰